A BKV vezetése 2016-ban a cég offshore hátterére hivatkozva golyózta ki a busztenderből T&J Busz Projekt Kft-t. Ezeket a buszokat azóta a Volánbusz használja. Mint kiderült, a kigolyózás oka valódi oka mutyi volt, hiszen így készítették elő, hogy a továbbiakban egy titkárnő közvetítéssel foglalkozó, nulla árbevételű cég szállítsa dupla áron a használt, idős buszokat.
A Liberálisok Tarlós István személyes felelősségének tartják, hogy a BKV-munkavállalók 80 százalékát képviselő két szakszervezeti szövetség pénteken sztrájkot hirdetett, amely ismét a budapestiek közlekedését fogja tovább nehezíteni. A fővárosi tömegközlekedés romlása egyértelműen a főpolgármester és a kormány közös felelőssége.
A Liberálisok szerint azért különösen felháborító a buszmutyi, mert amellett, hogy a BKV dolgozóinak évek óta nem adnak fizetésemelést, 30 százalékos bérkülönbség áll fent a többi tömegközlekedési vállalat és a BKV dolgozóinak fizetése között